GYIK

Bruttó vagy nettó árak szerepelnek az oldalon?

A termékek részletes ismertetője mellett mindig a bruttó árakat tüntetjük fel, mely alanyi adómentes (AAM) számlát von maga után, mert az egyéni vállalkozás a KATA szabályozás alá esik. Így vállakozók számára is csak az adószám feltüntetése nélkül van módunkban számlát kiállítani!

Kérhetem-e számla nélkül a szolgáltatást?

Röviden: nem!

Magyarország szociális ország, minden lakója és vásárlója a megvásárolt termék értékével arányosan járul hozzá a közteherviseléshez.

Szeretnék kérni fényképet a kiválasztott termékemről.

A Webáruházban feltöltött képek és videók a kertészetünkben megtalálható növényekről készült és a műhelyünkben előállított dekorációs termékről készült, ennek ellenére kizárólag tájékoztató jellegűek. Arra nincs módunk, hogy minden egyes cserép növényt, vagy elkészített dekorációt egyesével fotózunk le, mert az erősen hátráltatná az Ön gyors kiszolgálását. Növényeink és dekorációs termékeink minőségét minden esetben csomagolás előtt ellenőrizzük és garantáltan a készleten lévő legszebb darabot küldjük.

Van e kedvezmény nagyobb mennyiség vásárlása esetén?

Nincs!

Ez alól kivételt képeznek szerződött üzleti partnereink és Nagykereskedők, akik speciális árlistát kapnak.Amennyiben különleges akciót hirdetünk, úgy azokról értesülhet hírlevelünkben , honlapunkról, vagy közösségi oldalainkon. 

Kövessen minket!

Mire figyeljek az adatok megadásakor?

Figyeljen oda, hogy minden adatot pontosan adjon még és kérjük ellenőrizze az adatokat mielőtt leadja a rendelését, mert automatikus számlázó programmal dolgozunk, így nem áll módunkban módosítani az adatait. Amennyiben Ön adóalany - tehát egy vállalkozás nevére kell számlát kiállítsunk - sajnos nem áll módunkban adószámot feltüntető számlát kiállítani, így mint magánszemély fogja a vállalkozása a számlát megkapni!

Biztonságban vannak az adataim?

Az Ön adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében szerverünkön tároljuk. Azt harmadik személynek, reklámfelhasználás céljából, hírlevélre vagy egyéb célra - "AZ ÖN HOZZÁJÁRULÁSA NÉLKÜL" - nem adjuk tovább. Minden esetben írásban vagy digitális nyilatkozattal Önnek érvényesíteni kell, ahogyan az az Adatkezelési tájékoztatónkban szerepel.

Kérhetem-e a kiszállítást egy megadott napra és/vagy időpontra?

Ön leadhatja rendelését online bármely nap bármely szakaszában, azonban a Stone Garden Deko (Szöllősi István e.v.) kötött munkaidőben dolgozik. A kiszállítás időpontja függ a megrendelt áru fizetési módjától, a futárszolgáltatás módjától, az kiszállítás helyétől, a növény fajtájától. Amennyiben mégis erre vonatkozó különleges igénye lenne, úgy kérem a megjegyzés rovatban ezt közölni. Munkatársaink igyekeznek kérésének eleget tenni, de garanciát nem tudunk vállalni a szállítás időpontját illetően. Néhány esetben felárat számolunk fel, ha logisztikai munkatársunknak ez többletmunkát jelent (pl. útvonalból kieső cím). A kiszállítás napjáról értesítést kap E-mailben, az időpontot többnyire csak intervallumban tudjuk megadni, pl. reggel 8 és délután 18 óra között.

Elállhatok-e a vásárlástól?

A Szöllősi István e.v. kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy a webáruházban megvásárolható növények kapcsán Ön nem gyakorolhatja elállási jogát, mert a növények a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében d) pontja szerint romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző terméknek minősülnek, melyekkel kapcsolatban az elállási jog gyakorlása kizárt. 

A webáruházban megvásárolható kiegészítő termékek vonatkozásában Ön az elállási jogát a 45/2014. (II.26.) kormányrendeletben foglaltak szerint gyakorolhatja. Kérjük figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF) mielőtt leadja megrendelését.

Egyedi dekorációt szeretnék a látottak alapján, mit tegyek?

Önnek van lehetősége a fadekorációkat más színkombinációkkal kérni, vagy teljesen egyedi tervezésű műsziklát az Ön elképzelései alapján megrendelni nálunk. Nincs más dolga, mint egy e-mailt írni nekünk az elképzeléseivel és támaszpontként néhány fényképet csatolni. Örömmel tervezünk Önnel együtt, segítünk az elképzelések megvalósításában, legyen az beltéri fa- és műszikladekoráció vagy kerti! Itt oszthatja meg velünk kérését, elképzelését: stonegardendeko@gmail.com

Vásárolhatok-e személyesen?

Természetesen szívesen látjuk kertészetünkben a 8391 Sármellék, Dózsa György u. 41.  szám alatt. Megrendelését leadhatja a Webáruházunkban majd átveheti személyesen Sármelléken, vagy meglátogathat minket telefonos egyeztetés után személyesen és válogathatja össze a megvásárolni kívánt növényeket. 

Mivel az évi 52 hétből legalább 40 hétvégét külföldön tartozkodunk, így mindenképpen szükséges a telefonos bejelentkezés és időpontegyeztetés. 

Vásároltam egy növényt, de nem ismerem, mit tegyek?

Kérjük vásárlás előtt mindenképp tájékozódjon a kiszemelt növény fajtájáról, tartási igényeiről. Blogunkban és különböző Facebook oldalainkon, illetve a webáruházban található növények rövid leírásában igyekszünk minél több információval szolgálni gondozásukkal kapcsolatban. Mivel ritkaságokat is árulunk, így előfordulhat, hogy némi időre van szükségünk, míg a tartási és gondozási tanácsokat megírjuk vagy külföldi nyelvről lefordítjuk. Munkatársaink és kertészeti szakértőink igyekeznek a legprecízebb tanácsokkal ellátni Önöket.


Mire figyeljek, ha a növények megérkeznek az otthonomba?

Kérjük győződjön meg róla, hogy azt kapta, amit megrendelt. Ellenkező esetben kérjük haladéktalanul vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, hogy problémáját orvosolhassuk. 

Amennyiben elégedett csomagja tartalmával és minőségével, kérjük tájékozódjon a növény ápolási igényeiről. Minden növény eltérő gondoskodást igényel. 

A növények szállítás közben nem jutnak napfényhez, így a növény fajtájától függően előfordulhat, hogy "gyengébb állapotban" érkezik meg Önhöz, mint ahogy azt a fényképeken látta a megrendelés során. Kérem legyen türelmes az új kedvencével. A növény élőlény és akklimatizálódásra van szüksége esetleg átültetésre. 

Megérkezéskor, kérjük a növényt szeparáltan, a már otthonában lévő növényektől eltávolítva tartsa néhány napig, elkerülendő az esetleges keresztfertőzéseket. Az átültetéssel, kérjük mindig és mindenkor várja ki a 14 napot, hogy jogilag is tudjunk érdemben az Ön segítségére lenni szükség esetén!

Kérjük figyeljen oda, hogy milyen talajba ülteti, hova helyezi és hogyan locsolja vagy tápszerezi. A nem megfelelő tartás következtében elgyengülő növényeket nem áll módunkban visszavenni.